درصورت داشتن هرگونه سوالی درباره سیاست‌های حریم خصوصی می توانید از طریق فرم ارتباط در ” صفحه تماس با ما “بپرسید.

فروشگاه اینترنتى نادین مفتخر است تجربه چندین سال تلاش خود در زمینه تولید، واردات و پخش پوشاک را هم اکنون به صورت دیجیتالى در Nadinbrand.com به شما عزیزان ارائه نماید. با کمک فعالان این صنعت توانسته ایم تولیدات مدرن داخلى و خارجى را با استفاده از مواد اولیه مرغوب ،در جهت رفع هر چه بهتر نیازهاى مشتریان خود برآییم . نادین همواره خود را در مورد قیمت گذارى عادلانه مسئول میداند و همواره تلاش کرده است با ارائه قیمتهاى مناسب و عادلانه براى تمام اقشار مشتریان خود امکان خرید راحتى را فراهم کند.

هنگامی که کاربران عزیز نظرات خود را در سایت می‌نویسند، ما اطلاعاتی را که در فرم نظرات و همچنین بازدید کننده‌ها ارائه می‌شود جهت تشخیص هرزنامه جمع آوری می‌کنیم مانند: ( آدرس IP، سیستم عامل و مرورگر کاربر)

فرم هایی که در سایت با موضوعات مختلف وجود صرفا جهت دریافت اطلاعات و پیام کاربران عزیز می باشد و اطلاعات اضافی خارج از موضوع فرم دریافت نمی شود.

اگر شما دیدگاه خود را در سایت ما ثبت کنید، ممکن است برای ذخیره نام، آدرس ایمیل در کوکی‌ها تصمیم گیری کنید. اینها برای راحتی شما هستند، تا در زمان ثبت دیدگاه دیگری در فروشگاه ما مجبور نباشید جزئیات خود را پر کنید. عمر این کوکی ها یکسال می باشد.

اگر از برگه ورود ما بازدید نمایید، ما یک کوکی موقت برای مشخص نمودن اینکه آیا مروگر شما کوکی قبول می‌کند را تنظیم می‌کنیم. این کوکی محتوای اطلاعات شخصی شما نیست و وقتی مرورگر شما بسته می‌شود از بین می‌رود.

هنگام ورود به سیستم، ما کوکی‌هایی را تنظیم خواهیم کرد تا هنگام ورود مجدد به حساب کاربری خود مجبور به پر کردن اطلاعات نباشید.

عمر کوکی‌های ورود به سیستم برای سه ساعت و کوکی‌های اضافی برای یک سال است. اگر شما در هنگام ورود به حساب کاربری گزینه” مرا به یاد داشته باشید” را انتخاب کنید، ورود شما برای سه ساعت ادامه خواهد داشت. اگر از حساب خود خارج شوید، کوکی‌های ورود حذف خواهند شد.

مقالات موجود در این سایت ممکن است شامل محتوای تعبیه شده (مثلا ویدئوها، تصاویر، مقالات و غیره) باشد. مطالب جاسازی شده از وب سایت‌های دیگر به طور کامل از شرایط کپی رایت تبعیت می کند.

برای بهبود کیفیت ارائه خدمات به مشتریان عزیز از ابزارهای مشاهده، تجزیه و تحلیل آمار استفاده می کنیم.

در هنگام خرید و پرداخت هزینه سفارش، اطلاعات شما در اختیار درگاه بانکی زرین پال و همچنین در زمان ارسال سفارش شما اطلاعات در اختیار شرکت پخش (پست) قرار می گیرد.

دیدگاه‌های بازدیدکننده ممکن است از طریق یک سرویس تشخیص جفنگ خودکار بررسی شوند.

وبسایت ما یک فروشگاه اینترنتی پوشاک می باشد و نیازی به دریافت هیچ اطلاعات اضافی علاوه بر اطلاعاتی مورد نیاز در جهت خرید محصول توسط شما ندارد.

در جهت افزایش امنیت فرایند خرید فروشگاه اینترنتی نادین از پروتکل SSL استفاده می کند.